vídeo de la setmana

divendres, 10 de gener del 2014

Això ja s'acaba!

Bé, doncs igual que va començar també ha d'acabar. Si us sóc sincera encara no se quina utilització li vull continuar donant al meu blog i per tant diguem que el deixaré obert amb un interrogant per si de cas dintre d'un temps vull explicar-vos les meves experiències noves, o alguna cosa sobre una matèria o fins i tot el podria retornar fent-lo utilitzar com a diari de classes i apunts d'aquestes.

En definitiva aquest blog m'ha ajudat molt a l'hora de tenir una constància perquè anava escrivint tot el que hem anat fent a classe de GTIC i a l'hora d'estudiar m'ha sigut més fàcil. Les classes de GTIC a vegades eren un pèl avorrides però al final me donat compte que els meus coneixements sobre la informàtica s'han multiplicat molt i he adquirit coses sobre les tecnologies que abans desconeixia total ment.
Doncs fins aquí el blog de Gtic del primer semestre de la carrera espero que us sigui d'utilitat i us podeu guiar amb ell.

FINS AVIAT!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada